Tuesday, February 8, 2011

aku & angan2.. (ngehngehngeh)

andai aja aku punya kelambu d saat ini, kan ku guna ia sbg plindung tidur ku, dari d ganggu nyamuk2 liar itu. namun, tidur malam ku makin tidak menentu gara2 gigitan sang nyamuk!

arghh! ni yg nak marah ni. nyamukkkkk! (gara2 marahkn sang nyamuk, mimpi ku yg bakal indah mungkin mnjadi mimpi yg... ngeri? seram? @ tragis? oh tidak!).

apekehal nye nih??!

~berangan aje~

angan ke..?? erk!

bkn ke skrng dh ade mcm2 jenis spray n ubt nyamuk utk halau or bunuh nyamuk. kan..? kan..? kan..? haish! ok2, aku bkn nk tulih psl bab nyamuk, maupun kelambu, tidak sama skali ttg spray n ubat nyamuk malah tidak terlintas lg utk menulih ttg 'mimpi buruk'.

hmmmmmm.. (^____^)
aku sebanrnye nak merepek kerepek ttg... aku & angan2! (ngehngehngeh). hambek kau! actually tak salah if kite ni nak berangan2, tp biar ar berpada2 mksdnye agak2 ar nk pasng angan2 pn kan. lihat pd kemampuan dri dlu, ikut pringkat2 had umur (eceh!).

Meh aku kasik tau ape kerjaya yg dah aku angan2 kan dari dlu sampai la ni. Meh baca meh! (tak moh baca pn tak pe aih).

1. Doktor

google

hakhakhak. ketawe dlu! bla ingt2 blik time kecik2 dlu cita2 aku nak jd doktor. seriyes aku mmg nak jd doktor n aku mmg minat subjek sains! (tetiba) hee.. dlu asal cikgu tnya je "ok, bgtau cikgu ape cita2 kamu?" sorg2 la berdiri, dok jwb "cita2 sy nak jd seorng doktor!" tu jwpan aku la, jwpan org lain ak tak hengat. tp lebh kurang 3 4 org jgk la bg jwapan yg same. kehkehkeh. (gamaknye yg sorng dua tu btul la kot dh jd doktor skrg ni, bagus! - doktor yg d iktiraf la weh.) bla aku pk2 blik nape aku tak jd doktor, mungkin sbb aku takut darah! ishh.. sungguh! tgk darah je rsa nak pitam bagai eh! then, beberapa thn kmudian pk lg ape sbnarnye cita2 yg sesuai ngan aku ek..? time tu umur smakin mningkat, kira blh pk ngan lbh2 waras la. haha.

2. Pensyarah

google

shenyum lebar2 (^_______^). aku mmg nak jd lecturer! tp mungkin blom 'bertemu jodoh' ngan title tu lg kot. uhuk! lg pn aku kurang sifat kesabaran, ketenangan & yg utama keintelektualan yg tinggi terhadap student. heh! *lupakan smentara*

3. Professional Interior Designer!

Masih bertungkus lumus mengejar cita2 itu. Doakn aku berjaya satu hari nnt! (^_*). W/pon aku bkn la student terbaik utk course tu suatu masa dlu, tp org kate "d mana ade kmahuan, d stu ade jalan" (wahh!) Hmm.. Pengalaman lampau terlalu b'harga bt dri ini. ouwch!


google


~berangan lg utk ade syrkt n bisnes sndri suatu hr nnt. insya-Allah~
(^___^)

No comments:

Post a Comment