Tuesday, February 1, 2011

Cik Seri Nieda (CSN) kembali..!

Selamat kembali wahai CSN! Telah sekian lame aku tak menjenguk ini blog (maunye tak lame, dah stahun!). Sebab musababnye ini blog tak d update ialah.. 1) aku bizi ngan kje yg tak m’izinkan aku utk merepek2 dlm ini blog. 2) aku terlupa password & yg t’akhir utamanye 3) jiwa aku kurang brada d tahap dewa kekacauan!

Sama ade aku berblog dgn tak berblog skalipun, yg mnjadi persoalannye ade ke yg rajin nk membaca ini blog (blog pn tak rajin nk update, lg sebok2 mau tnya ade ke tak yg rajin nak bca ini blog.. haish!)? Xpe2, yg pnting thn ni aku nk merepek2 dlm ini blog smahu2nye (insya-Allah) memandangkan aku dah kurang n jarang bersosial d luar sna (sosial kah aku? oh, tidak sbenarnye).

So, cukup stakat ini dlu mukadimah awl d thn 2011 nih (hee..). Sampai ketemu lagi dlm entri berikutnye ye (smoga rajin la aku nk m'update blog yg baru nk 'idop' nih. ngee..).

No comments:

Post a Comment