Wednesday, February 9, 2011

sedih & pedih!

Hati ni rasa sgt tak best bila dpt brite yg mcm tu (mcm tu? mcm mna..??) erk! sila abaikan, yg pasti brite yg tak co0l n agak mlemahkan smangat kje harian aku. rsa sgt tak adil..! tu je yg terdetik dlm ati aku. rsa nak nangis kuat2 tp tak nak sape2 dengar! uwwaaa...!! sedih n pedih siot! arghh!

~astagfirullahalazim~

Ya Allah!
Ampunkan la dosa ku, kuatkan la iman dlm diriku, tenangkan la jiwa & fikiran ku, tabahkan la hati ku.

Smoga aku akan jd Cik Seri AshNieda yg lebih kuat utk hari2 yg mendatang. Ya, aku tak kan sntiasa kuat tanpa sokongan. At least, sokongan dari diri aku sndri. *senyum kelat*

Dah lame tak membazirkan air mata aku utk perkara2 yg menyakitkan. seriyes, mmg lame! aku percaya stiap ape pn yg berlaku dlm idop aku sama ade perkara tu baik maupn sbaliknye, pasti ade hikmah n pmbalasannye d kmudian hari.


p/s: jgn lupe! s'susah2 kite masih ade yg lbh susah dari kite. btul!

No comments:

Post a Comment