Monday, March 14, 2011

malam Mama sunyi tanpa PA nya.. (-_-")

Wihee!

Petang tadi Mama hantar adik2 aku dua orang tu, Effie n Ain (anak kesayangan a.k.a. PA kegemaran Mama. Kehkehkeh) kat KTM nak ke KeLumpo (KL). Diorang kena pegi rumah Kak Shiella (kakak sulung) temankan anak2 buah, si Shahid Aiman n Fahim Aiman. Al-maklum je la, cuti sekolah. Kakak aku pegi bercuti kot (kot?) ngan abang ipar aku. Nampaknya, seminggu ni Mama keseorangan la di rumah tanpa ada yg menemani beliau selain aku yang setia di kampung ini (eceh!). Tapi, malam ni je aku dapat temankan Mama kat rumah (T_T), sebab.. sebab.. ala, sebab.. nak bagi Mama bersendirian n berehat tanpa gangguan anak2nya (alasan aku je. haha. teruk betul! huhuhehe).

sayang Mama utk selamanya! (^_*)

Bila Mama tanpa 'anak kesayangan' selaku PA nya d sisi, agak susah nak melelapkan mata n tido dgn lenanya malam ni. Hihii. Baru jap tadi Ain siap call lagi, juz nak bagitau yang dia tak boleh tido (cit! pigirah..) n siap tanya kat Mama "Mama, boleh tido ke? Mama tak pe ke sorang2?". Haha. Klau dah hari2 biasa berkepit, bila sehari mula berjauhan masing2 la tak keruan d buatnya. Kasehan. Aku ni kan ade utk Mama! Tapi apakan daya, aku adalah aku n aku bukan Ain! Uhukhuk. Lebih kasehan (T_T).

"hi, saya Ain! Peace bebeh!"

"hey, peace! ngeee.."

Mama dan adik2ku, Ain, Nadya n Effie. Love forever!

So, sekarang aku doakan Mama n mereka yang berkenaan dapat tido dengan lenanya termasuk aku! Hehe. Orait. Gudnite!

Muuuahh..! Opss! (^_*)

No comments:

Post a Comment