Thursday, March 10, 2011

menu: kebosanan bersalutkan kelaparan

Wihuuu... *wajah layu giler menjelang tengah hari nih*
Perut lapar, kuih dah beli tapi tak sempat nak breakfast pon pagi nih sebab tadi ada urgent requirement. Settle je, terus nak tulis entri plak.. kehkehkeh..

Bosan beb (w/pon banyak je kerja bersepah depan mata)! Wa sorang2 duduk kat ofis. D tinggalkan sendirian lagi oleh mereka. Huh! Memandangkan kat ofis ni cuma ada 3 orang staf je, aku, dia dan dia (erk!). Maka, sudah kebiasaannya si bos membawa pegi si gadis cantik ke sana sini mengikut keperluan & kehendak aktiviti kerjanya, marketing plan! Mungkin.. Opss..! Caya la bos! Tapi itu tidak bermakna yang aku tak cantik ok. Hahahahahaa.. (biarkan aku melayan perasaan perasan sendirian).

Petang nih aku dah plan awal2, tepat jam 5:30pm aku akan pastikan kaki kanan aku dah masuk dalam kasut dulu. Cabuttt!! Sebab anak2 buah kesayangan aku dah sampai kat rumah Mama malam tadi. So, wajib la nak jumpa mereka ok.

Hmm... Cepat la pukul 1:00pm, nak makan nasi.. nasi.. nasi.. Oh! Nasi...
(nasi je tanpa lauk = tipu!)

No comments:

Post a Comment